 Komisja Nagród Rady Miejskiej w Sułkowicach informuje mieszkańców Gminy Sułkowice o możliwości składania wniosków o nagrody samorządowe Rady Miejskiej w Sułkowicach.
Formularz wniosku jest dostępny w Biurze Rady w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Sułkowicach. Ostateczny termin składania wniosków upływa z dniem 30 września 2008 r.
Wyciąg z Regulaminu przyznawania nagród i wyróżnień samorządowych Rady Miejskiej w Sułkowicach.
§ 1.
„Za wybitne, wyróżniające się efekty działań na rzecz Gminy Sułkowice, tj. organizację działalności społecznej i popularyzację idei samorządności oraz promocję i przysparzanie splendoru Gminie poza jej granicami – osobom fizycznym, instytucjom, organizacjom i innym podmiotom mogą być przyznane Nagrody Samorządowe – zwane dalej „Nagrodami”.
§ 2.
- Nagrody są przyznawane corocznie.
- Wysokość środków finansowych przeznaczonych na Nagrody ustala corocznie Rada Miejska.
§ 3.
Ustanawia się 3 Nagrody na dany rok: jedną I stopnia, jedną II stopnia i jedną III stopnia.
§ 4.
Z wnioskiem o przyznanie Nagrody mogą występować:
- Mieszkańcy Gminy w liczbie minimum 15 osób uprawnionych do głosowania;
- Radni Rady Miejskiej w liczbie minimum 3;
- Instytucje i organizacje.
Wnioskodawcą nie może być Radny będący członkiem Komisji Nagród. Wniosek winien być sporządzony na odpowiednim formularzu i zawierać informacje o kandydacie do nagrody oraz wyczerpujące uzasadnienie. Pisemne wnioski należy składać w Biurze Rady w nieprzekraczalnym terminie do 30 września danego roku, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego”.
Biuro Rady Miejskiej Teresa Kania
|