 Nagrody Samorządowe
Uprzejmie informujemy Mieszkańców Gminy Sułkowice o możliwości składania wniosków o nagrody samorządowe Rady Miejskiej w Sułkowicach. Formularz wniosku jest dostępny w Biurze Rady w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Sułkowicach. Ostateczny termin składania wniosków upływa z dniem 30 września 2010 r.
Wyciąg z Regulaminu przyznawania nagród i wyróżnień samorządowych Rady Miejskiej w Sułkowicach.
§ 1. „Za wybitne, wyróżniające się efekty działań na rzecz Gminy Sułkowice, tj. organizację działalności społecznej i popularyzację idei samorządności oraz promocję i przysparzanie splendoru Gminie poza jej granicami – osobom fizycznym, instytucjom, organizacjom i innym podmiotom mogą być przyznane Nagrody Samorządowe – zwane dalej „Nagrodami”.
§ 2. 1. Nagrody są przyznawane corocznie. 2. Wysokość środków finansowych przeznaczonych na Nagrody ustala corocznie Rada Miejska.
§ 3. 1. Ustanawia się 3 Nagrody na dany rok: jedną I stopnia, jedną II stopnia i jedną III stopnia.
§ 4. 1. Z wnioskiem o przyznanie Nagrody mogą występować: 1) Mieszkańcy Gminy w liczbie minimum 15 osób uprawnionych do głosowania; 2) Radni Rady Miejskiej w liczbie minimum 3; 3) Instytucje i organizacje. 2. Wnioskodawcą nie może być Radny będący członkiem Komisji Nagród. 3. Wniosek winien być sporządzony na odpowiednim formularzu i zawierać informacje o kandydacie do nagrody oraz wyczerpujące uzasadnienie. 4. Pisemne wnioski należy składać w Biurze Rady w nieprzekraczalnym terminie do 30 września danego roku, w godzinach pracy Urzędu Miejskiego”.
Teresa Kania
|