
Sułkowice, dnia 25.03.2010r
GP.7624-2/10
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów
współdziałających
Zgodnie z
art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 98, poz.1071, z
późniejszymi zmianami)
z a w i a d a m i a s i ę,
że na wniosek
z dnia 22.02.2010 r.- uzupełniony 09.03.2010 r. i 25.03.2010 r. Pana Mariusza
Borowskiego; Pracownia Projektowa F-11; 31-521 Kraków, ul. Grochowska 6B,
pełnomocnika
Inwestora: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i
Autostrad Oddział w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków
zostało
wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:
"rozbiórce i budowie mostu na rzece Dwór w m. Krzywaczka
w km 71+223 drogi krajowej nr 52 wraz z budową i rozbiórką drogi
tymczasowej."
zlokalizowanego na działkach nr 75/1, 75/2, 173, 268,
172/1, 174/1 i 243/1 położonych w Krzywaczce, gmina Sułkowice;
oddziaływanie przedsięwzięcia na działki nr 173, 174/2,
174/1, 268, 269/1, 172/1 i 243/1 położonych w Krzywaczce, gmina
Sułkowice;
Zgodnie z art. 75, ust. 1 pkt 4, art. 64, art. 77, ust.
1 art. 78, ust. 1, w/w ustawy oraz § 3 ust. 1 pkt 56 rozporządzenia Rady
Ministrów z dnia 09.11.2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć
mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań
związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o
oddziaływaniu na środowisko (Dz.U 257, poz. 2573 ze zmianami) decyzję o
środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w niniejszej
sprawie wydaje Burmistrz Gminy Sułkowice po uzgodnieniu z następującymi
organami: Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w
Krakowie i Państwowym Powiatowym
Inspektorem Sanitarnym w Myślenicach.
Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy
nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych uzgodnień oraz opinii
pomocniczych.
W związku z
powyższym, zainteresowane strony mogą zapoznać się ze złożoną przy wniosku
dokumentacją sprawy w Urzędzie Miejskim w Sułkowicach, Rynek 1 w pokoju nr 116
w godzinach urzędowania, tj:
8:00 - 16:00
w poniedziałki
8:00 - 14:00
od wtorku do piątku
oraz wnosić uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w
formie: pisemnej, ustnie do protokołu oraz za pomocą środków komunikacji
elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem
elektronicznym, o których mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie
elektronicznym (Dz. U. Nr 130, poz.1450, z późn. zm.) w terminie 21 dni od dnia ogłoszenia niniejszego zawiadomienia, na adres:
Burmistrz Gminy Sułkowice Rynek 1, 32-440 Sułkowice. [sulkowice@sulkowice.pl]
Uwagi lub wnioski złożone po upływie tego terminu,
pozostawia się bez rozpatrzenia.
Podanie do
publicznej wiadomości nastąpiło dnia 29.03.2010r.
|